Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

DELIVERY DAY


I wreszcie jest mój upragniony, wyczekiwany, gigant wśród gigantów J Mój nowy aparat fotograficzny, lustrzanka!
Od razu wygłoszę mowę, bo zapomnę:
 1. Przysięgam dbać o ciebie mój kochany aparacie
2. Zawsze będę cię kochać bo jesteś mój i tylko mój
3. Nigdy cię nie zakurzę i nie porzucę w torbie bez futerału
4. Nie spadniesz na ziemie…. Chyba
5. Będzie dobrze!

Poniżej przedstawiam zdjęcia (oczywiście zrobione nowym aparatem) kosmetyków, na które czekałam kilka dni, i tak: jest już nabłyszczacz do twarzy, szyi i dekoltu – jeszcze nie wiem czy przydatny, lakier do paznokci – kolor uniwersalny, eyeliner, bo uwielbiam kreski!, i cienie beżowo-brzoskwiniowe - a chciałam wypróbować czegoś jasnego. Zakupiłam też legginsy ze wzorem rockowym w róże – kojarzą mi się z zespołem Guns`n`Roses :D a także !!! rockowe akcesoria dla niemowlaka – są przecudowne :D














And finally, is my desired, anticipated, a giant among giants.. My new camera!
Immediately giving an speech, before I just forget:
1st I promise to take care of you, my dear camera
2nd I will always love you because you're mine and only mine
3rd I'll never give up dust and not in a bag without a case
4th Do not fall to the ground .... I think
5th It will be good!

Here are pictures (taken with the new camera, of course) cosmetics, which I waited a few days, and it is:  gloss to the face, neck and décolleté - I do not know yet is it useful, next is a nail polish - a universal color, and an eyeliner because I love bars!, and beige and peach shades - because and I wanted to try something clear. I also bought the model rock leggings with roses - remind me of the band Guns 'n' Roses: D I bought a rock accessories for baby too, they are wonderful!


I zaległy outfit, zachecam do hypowania! I here are a few photos from latest outfit ..



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze , cenię sobię każdą wypowiedz i na pewno odpowiem na Wasze pytania. Jeśli zostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Ciebie. Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj - to wiele dla mnie znaczy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for all the comments, I appreciate each of them and I will answer your questions for sure. If you leave a comment, I'm gonna have a chance to visit you. If you like my blog - please follow - it means a lot to me.