Obserwatorzy

niedziela, 7 lipca 2013

Bye bye Iron Maiden :(

  
Jak pech to pech. Ale aż taki, pytam? Mieć bilet na Iron Maiden i nie móc iść? Pech! Rozchorowałam się strasznie, jeszcze mnie trzyma i z tego powodu mój gdański bilet oddałam kumplowi... Przynajmniej on się dobrze bawił. Dziś powstałam zza grobu i odrobiną sił zrobiliśmy malutką sesyjkę. Przyszły koszulki z Sinfashion, znacie? Polecam, trochę drogie, ale fajna jakość. Obecnie jest duża wyprzedaż. Jak polubicie na Facebooku to możecie śledzić, kiedy są promocje lub darmowa wysyłka :) Jutro wyjeżdżamy na lipcówkę do Szczecinka :) 
Enjoy, Paula xxx

Bad luck is bad luck. I had a ticket for Iron Maiden and I couldn`t go to the concert! Terribly ill, still holding me and because I gave my ticket to a friend ... At least he's having a good time. Do you know Sinfashion? I recommend - a little pricey, but nice quality. If you like Sinfashion on Facebook, then you can keep track of when they are promotions or free shipping :) Tomorrow we leave to Szczecinek :)
Enjoy, Paula xxx






What Am I wearing?

T-shirt * Sinfashion
Vest * Bershka
Tight * New Look
Megadeth Cap * Megadeth

AND HYPE ME!

10 komentarzy:

  1. What happened!???
    The only thing could happen to move me away an iron maiden concert is... dead haha!
    Seriously, i'm sorry.
    I love your tigths! =)
    XXX
    muerdelaespina.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka + bluzka - mistrzostwo!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. That is such a shame about the irom concert!!! I love them!!! I hope you are feeling better :D
    I love the look! And i'm gonna check that store out ;)


    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa bluzka i swietna kamizelka no i wiadomo czapeczka <333

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiscie pech ja tez jak sobie cos wymarze wyczekam to czesto trach i juz prawie mam a czynniki trzecie nie pozwalaja :( koszulki ekstra ceny rzeczywiscie troszku z kosmosu ale znalazłam tam taka bluze z kotem jest suuper jak i twoja bluzka i kamizela :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze , cenię sobię każdą wypowiedz i na pewno odpowiem na Wasze pytania. Jeśli zostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Ciebie. Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj - to wiele dla mnie znaczy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for all the comments, I appreciate each of them and I will answer your questions for sure. If you leave a comment, I'm gonna have a chance to visit you. If you like my blog - please follow - it means a lot to me.