Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

My Anna Sui again :P


Wreszcie mogę śledzić moją ulubioną projektantkę Annę Sui! Nie, nie zwariowałam jeszcze. Chodzi mi o śledzenie funpage firmy Anny Sui na Facebooku. W ten sposób wiem o wszystkich nowościach i imprezach, jakie organizuje. Mogę również obejrzeć filmiki z najnowszych pokazów Anny. W ten sposób dowiedziałam się, że w 2013 roku perfum Dolly Girl świętuje swoje 10-lecie i Anna chce zorganizować z tej okazji imprezę, aby uczynić ten dzień wyjątkowym. Fani natomiast mogą w komentarzach podawać sugestie, gdzie mogłaby taka impreza się odbyć, z kim by chcieli świętować itp. 
A Wy także śledzicie swoich ulubionych projektantów bądź osoby, które cenicie i o których chcecie wiedzieć więcej??

Finally, I can keep track of my favorite designer Anna Sui! No, not crazy yet. I mean the track's Anna Sui funpage on Facebook. In this way, I know about all the news and events that it organizes. I can also see demonstrations of the latest movies from Anna. In this way, I learned that in 2013, Dolly Girl fragrance celebrates its 10th anniversary, and Anna wants to organize a party for the occasion to make the day special. Fans can make suggestions in the comments, where such an event could take place, who would like to celebrate, etc.
And you also been following their favorite designers or those who cherish and which you want to know more?


A oto owa perfum Dolly Girl:

Filmik z ostatniego pokazu Anny Sui Fall/Winter 2013 - Mercedes Benz Fashion Week

I wreszcie moja sesja:






Leather Jacket Zara
Vest Zara
Top Zara
Leggins No Name
Military Boots No Name

15 komentarzy:

  1. a tak LV Loubbies itp obuwnicze :) swietne leggi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa mogłam się domyśleć, że u Ciebie będzie to związane z butami :)

      Usuń
  2. fantastyczna kombinacja!
    jaka fajowa ta butelka perfum <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym takie legginsy *__*

    +obserwujemy??
    be-yourself-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nicoll, odpisałam Ci w poście o bieganiu :) dzięki za komentarz :)

      Usuń
  4. Mega legginsiory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa jaka boska koszulka<3 uwielbiam takie rockowe printy:)

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się bluzka i kamizelka podoba ;)
    zapraszam do mnie http://styleetvie.blogspot.com/ i oczywiście obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajen leggi !
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo fajnie wyglądasz!:) super włosy masz;))
    obserwuję obserwuję;))
    zapraszam także na mojego bloga, jeśli masz chęci i czas http://wbrewzasadoom.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Good stuff!!!
    more rock style here if you want =)
    http://muerdelaespina.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze , cenię sobię każdą wypowiedz i na pewno odpowiem na Wasze pytania. Jeśli zostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Ciebie. Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj - to wiele dla mnie znaczy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for all the comments, I appreciate each of them and I will answer your questions for sure. If you leave a comment, I'm gonna have a chance to visit you. If you like my blog - please follow - it means a lot to me.