Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Coat From Anna Sui!




Muszę podzielić się z Wami jeszcze jedną wiadomością. Mam Mam Mam! Moje upragnione rzeczy od Anny Sui. Zobaczcie poniżej zdjęcia nowej torebeczki Anny Sui i portfela Anny Sui i w końcu płaszcza projektu tej Pani. Już same logo napawa mnie dumą, że posiadam te rzeczy! Oby każdy z Was miał takiego wspaniałego męża jak ja!
Aha i posłuchajcie kolejnego hitu mego faceta, który sam wszystko komponuje i śpiewa.

I have to share with you a message. I have my desired things from Anna Sui. See below pictures of the new baggies and wallet from Anna Sui and finally this lady's mantle project. The same logo makes me proud that I have these things! May each of you have such a wonderful husband like me!
Oh, and listen to my hit another guy who he composes and sings all.










10 komentarzy:

  1. lovely! :) Anyway, thanks for dropping by my blog! Followed you! Hope you follow mine as well :)

    XO, Mish
    http://starmishie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Orange tights gives the perfect touch to this outfit! I like it :D

    OdpowiedzUsuń
  3. great outfit!! ;) love your style
    i follow you now in GFC, i would love to follow me back because i really love your blog ;)
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie;)

    https://www.facebook.com/AnnaANTJE

    OdpowiedzUsuń
  5. nice outfit:)
    yes dear, come and follow mine,
    i'll do the same back
    kiss

    Patchwork à Porter

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny plaszcz,wyglada na bardzo cieplutki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you do much ♥.♥
    Amazing look and photos! <3
    I'm following here with GFC, can you follow my blog too? <3

    http://www.leferblog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze , cenię sobię każdą wypowiedz i na pewno odpowiem na Wasze pytania. Jeśli zostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Ciebie. Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj - to wiele dla mnie znaczy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for all the comments, I appreciate each of them and I will answer your questions for sure. If you leave a comment, I'm gonna have a chance to visit you. If you like my blog - please follow - it means a lot to me.