Obserwatorzy

piątek, 16 listopada 2012

Oh Happy days!


Dawno nie zamieszczałam postów, ale mam usprawiedliwienie! W czasie kiedy nie raczyłam nawet spojrzeć na blog, komputer i inne takie sprawy – po prostu! – urodziłam pięknego synka i spędziłam kilka dni w szpitalu J Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Już wracam do formy i mogę uczestniczyć w życiu społecznym na nowo.



I didn’t write here for a few days, but I have an excuse! At a time when I even bothered to look at the blog, computer, and other such things - I`ve born a beautiful son and I spent a few days in the hospital. I am so happy now. I wish you nice day.

Dzisiejsza sesja:






4 komentarze:

  1. Gratuluje slicznego szkraba! Świetny look! Torebka rządzi !

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie jest urocze!!<3
    pięknie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! W życiu patrząc na Twoje poprzednie zdjęcia nie powiedziałabym, że jesteś w ciąży, a na te teraźniejsze ze urodziłaś dziecko. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze , cenię sobię każdą wypowiedz i na pewno odpowiem na Wasze pytania. Jeśli zostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Ciebie. Jeśli podoba Ci się mój blog - zaobserwuj - to wiele dla mnie znaczy.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for all the comments, I appreciate each of them and I will answer your questions for sure. If you leave a comment, I'm gonna have a chance to visit you. If you like my blog - please follow - it means a lot to me.